Receptie en werknemers

Kan XPark overweg met te vroeg gearriveerd bezoek?
Ja, via gebruiksvriendelijke management tool kan de beheerder een eerdere aankomsttijd invoeren. Ierdoor kan de bezoeker gewoon het parkeerterrein op, ook als hij te vroeg is.
Kan XPark overweg met onverwacht bezoek?
Ja, Als door XPark een kenteken wordt gelezen waaraan geen geldig parkeerrecht is gekoppeld (en dus onbekend is), kan de bezoeker contact opnemen met de beheerder.
Kom ik de parkeerplaats op als XPark mijn kenteken niet herkent?
Ja, via onze gebruiksvriendelijke management tool kunt u zelf uw kenteken aanpassen.
Is XPark niet een extra belasting voor mijn receptie?
Nee, door het automatiseren van toegang tot uw parkeerlocatien ontlast u uw receptie en kan de receptionist andere werkzaamheden oppakken.
Kan ik ongewenste bezoekers weren via XPark parkeersysteem?
Ja, ongewenste bezoekers kunnen worden geweerd. In de management kunnen ongewenste kentekens worden verwijderd.
Moet de receptie bemand zijn om XPark parkeersysteem te gebruiken?
Nee, XPark management tool is simpel en cloud-based overal te gebruiken. De tool kan gebruikt worden via een computer, tablet of smartphone. De beheerder van uw XPark terrein kan een Managing Director, de binnendienst of een receptioniste zijn. Alles is mogelijk met de flexibiliteit van XPark.
Kan XPark worden gebruikt door mijn werknemers?
JA, XPark parkeersysteem systeem kan worden gebruikt door meerdere gebruikersgroepen. Dank aan bezoekers die een afspraak hebben, leveranciers, onverwacht bezoek en dus ook werknemers