XPark voor hotels: hospitality op no.1

Hotels

Gastvrij en gastvriendelijk

Parkeeroplossing voor hotels

Gastvrijheid en persoonlijke aandacht zijn voor een hotel belangrijke randvoorwaarden. Dat geldt voor het hotel, het personeel, maar ook voor de parkeervoorziening.

XPark maakt parkeren bij hotels gastvrij en persoonlijk, maar houdt tegelijkertijd het overzicht. Eigen medewerkers krijgen een parkeerrecht, zodat zij altijd een plek hebben.

Hotelgasten kunnen tijdens het reserveren van een kamer ook een parkeerplek reserveren. Bij aankomst worden zij op de intercom met een persoonlijk bericht begroet en gaat de slagboom automatisch open. Bezoekers die niet gereserveerd hebben kunnen zich uiteraard gewoon melden bij de receptie via de intercom.

Vragen over XPark?

Wij helpen je vooruit in parkeren.

Bel ons of laat je telefoonnummer achter via ons contactformulier.
Wij bellen je tijdens kantooruren binnen een 1 werkdag terug.

David-van-Haasteren-Manager-Business-Development

David van Haasteren

Manager Business Development
Berry-Kaart-Medewerker-Sales

Berry Kaart

Sales Support

Vragen over XPark?

Wij helpen je vooruit in parkeren.

Bel ons of laat je telefoonnummer achter via ons contactformulier.
Wij bellen je tijdens kantooruren binnen een 1 werkdag terug.

David-van-Haasteren-Manager-Business-Development

David van Haasteren

Manager Business Development
Jeroen-Mol-Head-of-Sales

Jeroen Mol

Head of Sales
Berry-Kaart-Medewerker-Sales

Berry Kaart

Sales Support