{"id":8456,"date":"2023-01-01T14:12:46","date_gmt":"2023-01-01T13:12:46","guid":{"rendered":"https:\/\/xpark.nl\/?page_id=8456"},"modified":"2024-01-29T10:38:11","modified_gmt":"2024-01-29T09:38:11","slug":"vacature-customer-support-engineer","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/xpark.nl\/over-ons\/vacatures-stages\/vacature-customer-support-engineer\/","title":{"rendered":"Vacature: Customer Support Engineer"},"content":{"rendered":"\r\n
(40 uur per week)<\/p>\r\n
Als Customer Support Engineer ben je verantwoordelijk voor het installeren, beheren en controleren van Xpark oplossingen. Ook beheer en controleer je de bestaande systemen bij klanten en geef je trainingen aan gebruikers en beheerders. Je communiceert met de klant en andere stakeholders.
Er wordt van je verwacht dat je proactief meedenkt om de kwaliteit van de dienstverlening van het team te verhogen. Je zult ondersteuning bieden aan de Tester bij het testen van nieuwe ontwikkelingen. Rapportages maken en scripts opmaken ten behoeve van de servicedesk zijn een onderdeel van je functie.<\/p>\r\n
Kortom, Je levert een bijdrage aan het optimaliseren van onze leverings- en kwaliteitsspecificaties en de klanttevredenheid!<\/p>\r\n
Een goed ontwikkeld analytisch vermogen hebt, evenals accuratesse en punctualiteit. Je bent hands-on en zorgt er te allen tijde voor dat alle applicaties blijven draaien. Je probeert hierbij het maximale uit de soft- en hardware te halen. Je bent flexibel ingesteld en hebt geen negen tot vijf mentaliteit. Je voelt je verantwoordelijke voor klantproblemen en stelt alles in het werk om deze op optimale wijze op te lossen. Je hebt geen probleem met storingsdiensten draaien buiten de normale werktijden om.<\/p>\r\n
Wil je meer informatie over de functie of over onze organisatie, neem dan contact op met de afdeling HR. Dat kan telefonisch via 020-4620462 of per mail via hr@xpark.nl Sollicitaties met motivatie kun je richten aan Wichesta Lachminarain via hr@xpark.nl.<\/p>\r\n
\u2713 Een relevante afgeronde MBO opleiding;
\u2713 Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift (en Engels is een pr\u00e9);
\u2713 Enkele jaren ervaring met applicatiebeheer en monitoren van systemen;
\u2713 Ervaring met het maken van rapportages is een pr\u00e9;
\u2713 Kennis van databases\/databasestructuren;
\u2713 Ruime kennis van operating-systemen en IP gerelateerde netwerken;
\u2713 Kennis en ervaring met het uitwisselen van hardware componenten;
\u2713 Rijbewijs B
\u2713 Als woonplek Amsterdam of directe omgeving.<\/p>\r\n
Een meer dan afwisselende en zeer zelfstandige fulltime baan bij ons jonge bedrijf, dat volop in ontwikkeling is. Dat je je verder kunt ontwikkelen, vinden we belangrijk en daar zijn ook diverse mogelijkheden voor. De sfeer waarin je werkt is informeel en teamspirit vinden we erg belangrijk. Je krijgt een goed salaris, prima secundaire arbeidsvoorwaarden, een laptop en een telefoon van de zaak.
\u27a2 Een uitdagende functie in een dynamisch bedrijf waarbij je de kans krijgt om je verder te ontwikkelen;
\u27a2 Werken op een centrale locatie in Amsterdam, waarbij hybride werken gangbaar is;
\u27a2 Een fulltime contract (40 uur) bij een toonaangevend bedrijf;
\u27a2 Een marktconform salaris van \u20ac 3.400,- tot \u20ac 3.800,- per maand met prima secundaire arbeidsvoorwaarden.
\u27a2 Werken in een informele werkomgeving, met een leuk team van collega’s;
\u27a2 Vers bereide lunch; met kleine eigen bijdrage
\u27a2 Een gezonde werkplek: fitnessruimte op locatie en vers fruit op kantoor.<\/p>\r\n
Stuur je motivatiebrief en cv naar XPark BV t.a.v.<\/strong> HR, Postbus 94143, 1090 GC Amsterdam, of vul ons sollicitatieformulier in.<\/p>\r\n Wil je meer informatie over de functie of over onze organisatie, neem dan contact op met onze HR afdeling. Dat kan telefonisch via 020-4620462 of per e-mail via hr@xpark.nl.<\/p>\r\n Sollicitaties zonder motivatie nemen wij niet in behandeling. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.<\/p>\r\nMeer informatie<\/h3>\r\n