{"id":8264,"date":"2020-05-20T18:09:35","date_gmt":"2020-05-20T16:09:35","guid":{"rendered":"https:\/\/xpark.nl\/en\/?post_type=faq&p=8264"},"modified":"2020-08-24T10:25:16","modified_gmt":"2020-08-24T08:25:16","slug":"kom-ik-de-parkeerplaats-op-als-xpark-mijn-kenteken-niet-herkent","status":"publish","type":"faq","link":"https:\/\/xpark.nl\/en\/blog\/customer-service\/faq\/receptie-en-werknemers\/kom-ik-de-parkeerplaats-op-als-xpark-mijn-kenteken-niet-herkent\/","title":{"rendered":"Kom ik de parkeerplaats op als XPark mijn kenteken niet herkent?"},"content":{"rendered":"
Ja, via onze gebruiksvriendelijke management tool kunt u zelf uw kenteken aanpassen.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
Ja, via onze gebruiksvriendelijke management tool kunt u zelf uw kenteken aanpassen.<\/p>\n","protected":false},"featured_media":0,"template":"","faq_category":[167],"acf":[],"yoast_head":"\n